念舊

2010020820:11


 

   這陣子突然在念舊..有點感傷的滋味在心頭..心情有點落寞...想想心中有說不出的感受

這首老歌已經很久了..我喜歡他的歌詞意境.. JOHN  DENVER...所唱的My Sweet Lady.

Lady, are you crying Do the tears belong to me Did you think our time together was all gone Lady, you've been dreaming I'm as close as I can be And I swear to you Our time has just begun Close your eyes and rest your weary mind I promise I will stay right here beside you Today our lives were joined, became entwined I wish that you could know how much I love you Lady, are you happy Do you feel the way I do Are there meanings that you've never seen before Lady, My Sweet Lady I just can't believe it's true And it's like I've never, ever loved before Close your eyes and rest your weary mind I promise I will stay right here beside you Today our lives were joined, became entwined I wish that you could know how much I love you Lady, are you crying Do the tears belong to me Did you think our time together was all gone Lady, My Sweet Lady I'm as close as I can be And I swear to you, our time has just begun

 

 

夫人,你不要哭了屬於我的眼淚你覺得我們在一起的時間都散了夫人,你在做夢,我接近,我可以和我向你發誓我們的時間才剛剛開始閉上眼睛,休息你厭倦介意,我保證我會留在這裡你旁邊今天,我們的生活是加入了,成了糾纏我希望你能知道我是多麼愛你夫人,你很高興你覺得我的方法是否有含義,你'維生素 E是前所未見的夫人,我的甜蜜夫人我無法相信這是真的,然後就好像我從來沒有,曾經愛過你的眼睛前關閉和休息的疲憊介意,我保證我會留在這裡你旁邊今天,我們的生命加入成為糾纏我希望你能知道我是多麼愛你夫人,你不要哭了屬於我的眼淚你覺得我們在一起的時間都散了夫人,我的甜蜜,我夫人親如我可以,我向你發誓,我們的時間才剛剛開始

 

 

人生就是需要不同滋味來點滴..不同的層峰.........